Een nieuwe zak om oude wijn?

Vandaag gaat mijn nieuwe website de lucht in. Hoera!

Een nieuwe zak om oude wijn?

Een beetje wel ja. Want wat er in de vorm zit is een verzameling van wat er in de loop der jaren gerijpt is.

Terwijl ik dit schrijf moet ik denken aan die reclames die schreeuwen dat het product nu nog beter is. Dan denk ik: “Was het oude dan niet goed en heb ik daar dus te veel voor betaald? Of is alleen de verpakking beter geworden?” En in dat geval is dat ‘beter’, vaak alleen maar anders.

Mijn nieuwe website is eigenlijk niet veel anders. Het enige wat het is, is een nieuwe zak  om de oude wijn. Maar soms moet je de verpakking vernieuwen om te zorgen dat je product in de schappen opvalt. En de klant het weer eens oppakt en de productinformatie goed leest. Want om de productinformatie gaat het. Want die zegt iets over we kwaliteit van de wijn. Maar wil je echt weten of de wijn goed gerijpt is, dan moet je hem mee nemen en thuis proeven.

Daarom staat er ook op elke pagina van mijn website:

‘ Het zijn maar woorden. Wil je echt weten wie ik ben? Klik hier.’

Want alleen in het contact leer je elkaar écht kennen.

Johann

terug